zespol-inkubatorow.pl

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Biznes

Witryny chłodnicze w restauracjach

Gastronomia to skomplikowany biznes, który wymaga od przedsiębiorców ogromnej ilości narzędzi. Przydatne jest również nieszablonowe podejście do klientów – zwłaszcza jeśli ma być to restauracja, która będzie uznawana w pewnym stopniu za “ponadprzeciętną”. Czasem nie chodzi wcale o wystrój, menu, czy ceny. Wystarczy kreatywne podejście do standardowych czynności. Dostępne narzędzia są w stanie w tym pomóc, a świetnym przykładem mogą być między innymi witryny chłodnicze. Jak wykorzystać je we właściwy sposób? Spieszymy z udzieleniem kilku przydatny wskazówek.

Witryny chłodnicze na oferowane błyskawiczne produkty do zamówienia

Małe i średnie lokale gastronomiczne, które stawiają raczej na ilość i atrakcyjne ceny, często muszą szukać sposobów pozwalających im na optymalizację czasu realizacji zamówień. Witryny chłodnicze to świetny sposób, by wyeksponować gotowe desery lub napoje, np. puddingi w małych kubeczkach, różnego rodzaju kawałki ciast z dużą ilością kremu lub bitej śmietany, a nawet shake lub napoje ze świeżo wyciskanych owoców lub warzyw. Dzięki temu pracownik od razu ma jeden element zamówienia zrobiony i może pełną energię poświęcić na dokończenie zamówienie lub dynamiczne przejście do kolejnego klienta.

Wina i alkohole

Wiele osób nie wyobraża sobie pysznej kolacji bez lampki wina lub kufla dobrego piwa. Oczywiście lekkie i delikatne napoje alkoholowe w ograniczonej ilości są w stanie bardzo pozytywnie wpłynąć na nasz organizm. Witryny chłodnicze pozwalają utrzymać takie napitki w odpowiedniej temperaturze, dzięki czemu można je podać niemal od razu po zamówieniu, a klienci nie będą musieli czekać na przygotowanie posiłków, co z pewnością umili im oczekiwanie. W jakim celu ustawiać witryny chłodnicze? By niezdecydowane osoby mogły podjąć decyzję na podstawie tego, co widzą. Czasem możemy nie znać marki, a kojarzyć jedynie wygląd etykiety, co z pewnością ułatwi ostateczny wybór.

Możliwość samodzielnego wyboru produktów spożywczych

Jest to coraz popularniejszy wariant, który cieszy się ogromnym uznaniem głównie w restauracjach, w których podane są między innymi steki. Dlaczego? Ponieważ witryny chłodnicze to urządzenie, w których można pokazać surowe mięso, więc klient samodzielnie może wybrać, którego steka chce zamówić na podstawie prezentowanego kawałka. Posiada on zatem wgląd nie tylko na wielkość, kształt, gramaturę, czy obecność kości, błonek lub tłuszczu. Może także na własne oczy zobaczyć, czy mięso jest świeże i jakiej jest jakości. To bardzo ważne, gdy prowadzisz lokal gastronomiczny nastawiony na to, by trafiać do klientów premium.